ToxicWaste ... Tyson Boogie ... Les Crevettes

ToxicWaste ... Tyson Boogie ... Les Crevettes
Ze Party To Be ... Don't miss it !!!

Wednesday, December 30, 2009

These three things ...

... which are asked for in a blogger challange I saw on Guen's and Lolita's blog ...
3 things you definately would want to keep in your invent if everything else had to go into the trash ...
well ... as usual I don't do it the right way ... I cheat ... *grins*
I simply say that ...
my shape, which I made right at the beginning of my Second Life ...
my skin
which was created by Garbage Prototype (at least the properties tell me so) and which I got right at the beginning in the freebie shop on Help Island ...
with my tattoos added to it ( I made them to give me strenght in my darkest SL hours), Japanese signs for Love (can't live without) ... Dragon (it's power) ... Music (how sad would the world be without) ...
my hair, which was one of the first things I built in SL (with the help of Natalia's blog)...
those three are so much part of me, they are out of the game ... *grins*


ok ... what's then left which I would never delete ... ?

My invent isn't that big actually ... it's badly organized and contains mostly textures, scripts, the things I have created, and tons of notecards I was yet too lazy to delete ... all in all about 8.000 items ...
I've heard of folks having invents the size of over 20.000 up to 100.000 and more items ...
OMG ... I'd die in there ... lol


soooo ... my choices are :
-->>> my BOOTS I bought from 'the Drawmachine' at Sanctuary Rock ... I wish I had them in RL ... so comfy, not overdone with shiny stuff, simply amazing ... I wear them almost night and day ... *snigger*


-->>> my BASS, I built after my RL bass ... took me ages of time and lots of prims ... and it's far from perfect ... anyway ... I love it ;-))) ...
erm ... though I must admit I could hardly delete the bass I got from my french LoonAtic once ... a 1965 Fender Jazz Bass (Sunburst) which look comes close to my rl 1979 Fender Precision (sunburst)


-->>> my PIERCINGS ... I got them from my fav Hoochie Imdy ... it's called *~* HoOcHiE *~* Full Facial Piercing ... Septum, Triple Lip, Labret, Multi nose/brow ... funny name somehow ... but I'd feel nekkid without it ... ;-p
erm ... I might run into trouble on some sims tho if I got nothing else left in my invent ... *smiles innocently*

ok ... and to end this three things stuff I'd like you to listen to a band that will never be deleted from my invent ...
Type O Negative rule ... *grins*

Monday, December 28, 2009

ouch ... my fingers hurt ...

... and I can hardly type ...
... after a kind of bass marathon ... trying to get songs into my head and fingers for one-gig-stands with 2 projects ...
But the fun is worth it ...
more rehearsals coming up next weekend ...
and I'm really looking forward to scaring folks into the farest corners of Circus Maximus with a rather thrash punk band (very loud) and a kinda retro band (loud too) ... *grins*
So due to being quite busy in RL I didn't spend as much time in SL as I would like to ...
but when I had a chance ... it was FUN ...
I got Drake back as my reg Friday midnight DJ (me jumps like a kiddie on xmas about that) ...
Erika still ROCKs my (and everyone's) sunday morning ...
and today I had the pleasure of DJ Flux staying for my midnight event, when Alex didn't show ...
OMG ... I so love when Flux does his funny voices and accents ;-P

A few days ago was one of the few occasions when my french LoonAtic hopped in and we visited a place I had seen in the Girl Wonder Speaks-Blog, the 109 Prim Circus ... quite nice and very glowing ... *grins* ...
The best was the cardbox-tablechairs/coffee-etc-Set ...
I ordered coffee with heaps of sugar and milk, while Boon had a hot chocolate ... too bad that I spilled it all on my forehead ...

I finally got me 3 new dances for my chim ... erm ... actually 1 dance and 2 x loonantic behavior ... lol ... I like it tho ...
sooooo, spank my butt next time you meet me inworld ;-P

Some changes in my SL seem to come up ... as I'm not sure how official they are I don't say much , except that they make me curious as well as a bit sad ...
But I guess I gotta wait what the new year will bring anyway ...
Hopefully some time to finish some of the stuff I had started a while ago (including SL xmas-cards and presents for friends, lol ... spank me, I just ran out of time)

btw. ... ty to the 2 followers that were so kind to participate in my lil voting-box in the sidebar ...
guess I'll better give up this interactive stuff ...
you're worse than cybering midnight folks at Sanct ... lol
But I'll keep doing the 365 pix ... wow ... day 54 already ;-)

Be hugged and kissed
PS ... do you know how hard it is to crash during a morning event ... being very hungry ... and then see bacon and eggs and such on your log-on screen ... *snigger*

Monday, December 14, 2009

I want a reg Friday Midnight DJ, please ....

cause I'm tired of asking for a representative of this rare species ... lol
this friday I even had DJ radio ...
Anyway ... it was fun, cause the crowd was cool ...
and Dylon brought my fav Hoochie ... and she brought spider ;-)
and I could hand out some fairy lights ...
later DJ Laura came ... kicked of DJ radio ... and rescued us ... big TY to her ;-)))

At the french party ... at which almost only Erika and me matched the theme ... I enjoyed a flag duell with Dylon ...
and later took the chance (ty Dylon) to visit Imdy at demonic ... cool ;-)) ... tho I couldn't stay long due to RL ...
I should visit other clubs more often ... *grins*

Monday, December 7, 2009

so you don't wanna talk to me ... *grins*

I set up a shoutbox in the sidebar to hear ... or rather see ... you talk to me ... and ... ... ...
NOTHING ....
ok ... so you don't wanna talk ... ?
Maybe you like to VOTE a bit then ...
Let me know what you think of my 365 thingie then ...
(in the sidebar as well ... both ... the pix and the vote-box)
I'm doing it for over a month now ... and I enjoy it ;-)
and to help you make up your mind ... just click on a 365 pic ... and you'll get connected to have a look at my 365 album ;-))
or watch this Slideshow ... lol

damn ... already past midnight ... gotta hug my pillow ...
cya ... *hugs*

Wednesday, December 2, 2009

out to town ...

... we were having a nice evening with the family, meeting friends and having some 'Glühwein' and punsch ...
I tried to find the xmas spirit somewhere between all those lights of the xmas market ... good smells of sweets, cakes, Bratwurst, fries ... decorated windows ... carts with all kinda stuff to buy ...
but somehow I just don't seem to get into the mood yet ...
The chocolate punsch was good tho ... ;-)

Tuesday, December 1, 2009

something so not SL ... ;-p

my french LoonAtic showed me a cool comic blog one day ... and was so kind to translate some of it for me, cause it was in french ...
Now there's an english version of that blog too ;-))
check out BOULETCORP Le Blog and enjoy

oh ... and to that belgian person, who looks at those pix from the Heavy Sound Festival now and then (hehe ... I love to look at my stats) ... if you're interested, drop me a line and I can show you some more pix of that festival in Poperinge ;-)

Did you all open the first window of your advent calender? ...
or maybe more than one already ... ;-p ?
oh damn ... it means I should at least start to think of some present to make, buy or whatever ...

Sunday, November 29, 2009

Life is no pink disneyland ...

... while listening and trying to help a friend ... i didn't recognize the problem of another dear person ... a conflict I, to some degree, even unintentionally added to ...
I wish being open to others and helping when needed was as easy as lighting a candle ...
I totally messed up there ...


anyway ... talking of !pink! ... I had an Hörrör of a SL ... *snigger*
I apologise to the german followers, but this video is blocked in Germany cause I used a song which is 'sony content', didn't know before that it would cause problems ...
guess I gotta do my own soundtracks in the future ... ;-P


Enjoy ... and get better into the season spirit than I do ...

Thursday, November 26, 2009

When you're naughty at the C.O.R. ...

Oz comes and takes it all away ... *grins* ...


ok ... no need to tell me about that bloody typo ... lol

Sunday, November 22, 2009

Weekends should always be like this ;-))

mmmmhhhhh ... I love when I had a fun weekend ... and it's not even over ;-))))
though it started a bit melancholic for me ... my fault ... I shouldn't suggest an event theme like Candle Light Rock ... and then feel a bit lonely when I see couples there slowdancing ... lol
anyway ... it was fun ... hehe ... didn't think that Hell would play romantic songs almost all the time ... ;-P

For my Friday midnight event it was great to have Drake covering the open DJ spot (big TY) ...
and with an all time favourite like PORNSTAR-Party ... it was a blast ... 19 voters !!!
and lots of funny talk ... ;-))
I just wish I could get a regular DJ for the midnight again ... so I won't have to ask in staff chat 20 min before the event ...

a rather short night before my Saturday 10pm ... thanx to Maxx ... lol ...
he had invited me to some cam chat ... and as I haven't used a cam and headset for ages ... he had to be quite patient with a stupido like me ... *grins*
but it was so much fun ... (phew ... good that I don't have to pay charges for using that word so often) ... and great to see the real person behind an avatar ;-)))
And that reminds me that I got to send a very big TY and hug to Maxx ... for giving me the chance to keep a last LoonAtic Wear Store ... The C.O.R. is just the place to be ... great staff and friendly atmosphere ... check it out ;-)))

So I thought I would be a bit tired at the 10pm ... and with the Pyjama-Party (and still wearing a pyji in RL) just the right theme ... but Erika kept everyone rocking again ... and a fun crowd ... time was passing so fast that I almost missed official Perv time ... lol

post-edit: hehe ... Erika was so PINK and BLOND ... I first didn't recognize her ... but all the green here was caused by Dart Fhang ... and no, it might look like that, but I wasn't drunk ... *grins*

So ... with still quite some Sunday left for me ... and tasty brownies and coffee waiting ;-P ...
all I wish is that I could send some of that fun to my sad friend ...

this song is for 2 special people ... my hubby ... and my tired king ... *hugs*


Monday, November 16, 2009

Two big TY's ...

... though it should be a lot more TYs, I know ...
and they will come sooner or later ...

My first big TY goes to UMOME Voom ...
for saving my midnight shift, when no other DJ was around ...
UNOME stayed, though it was his 4th event in a row ... and he was dead tired ...
still he ROCKED Sanctuary Rock ... and me ... ;-)))

... a TY to Randa as well, for letting him go for a bit ... ;-)

... and the second big TY goes to Erika Radek ...
for rocking my Sunday mornings for quite a long time now ...
and I so LOVE to hear her talk and giggle on AIR ...


Wednesday, November 11, 2009

Rocking Memory Lane

Today I spend hours searching an important paper for my tax stuff ...
how I hate this tax thingie ... even more now as the tax guys will dig quite deep into my already pretty empty pocket ...
Anyway ... good thing is ... while searching I found an old folder with photos of concerts I've been to ... real paper photos ... taken with my old SLR camera on film ;-))
and what awesome festivals ...
;-)))))

Heavy Sound Festival '84 at Poperinge/Belgium
amongst others with
Metallica


Twisted Sister


Motörhead

after the festival we even could go backstage and got us some autoghraphs from Motörhead ...
I was so proud that I was the only one who got 3 xxx from Wurzel ... *snigger*

Monsters of Rock '84 in Karlsruhe

with Dio


and Van Halen
(think it was one of Mr. Roth's last appearances with Van Halen)






















damn I didn't take pix from AC/DC ;-(

but maybe I'll upload some pics from my other concerts one day ... like Whitesnake, Iron Maiden and Accept ... would take too long today ...
and I definately should go to more concerts now ...
Just waiting for Type O Negative to
cross the ocean again ;-))

Monday, November 9, 2009

Just when you think ...

... that life has calmed down a bit ... you can be sure that something will let you go aaaAAARRRGGGHHH again ...
and to top such a day ... important files are missing on the pc ... which makes you miss the bloody bus ... you get home 1 1/2 hours later ... totally wet from rain ... wonder why even your feet are so wet that you make 'wet' noises when walking ... just to discover that there's a pretty big hole in your shoe ... you freeze and shiver ... and all you wanna do is go to bed ...

But then you find an e-mail from a very kind person in your outlook ... that makes you feel better ...

Thanx Kunoichi, my sweet wiggler ;-))) ... for the hug that brought a bit of sunshine into a rainy day ;-)))

Quite some people I know have some bad times these days ...
I'd like to pass on this kindness ... hoping all will turn out well sooner or later

*hugs*

Friday, November 6, 2009

Bye to Volkov ...



So I had a rather melancholic start into the day ...
I removed my mainstore, my belongings, my home ... from Volkov ...
and buried it deep into my invent ...

Mayala Loon: Damn ... I could do with a wine now ... if it wasn't morning and I had to go to work ... lol
Dylon Revnik: lol I'll drink for you Loony lol

HeHe ... I bet Dylon drank a cold beer instead of a nice red wine ... but that's fine by me too ;-P

So I found this 365 idea in Guen's blog this morning and thought, 'cool idea ... I might try something like that too' ...
I will not do it as posts, but you'll find it as a gadget in the side-bar ...
showing pix of my SLme or RLme ... sometimes maybe just pix that express my mood ...
or whatever comes to my mind that I wanna show you ... or which I just want to keep as a memory ... lot of pix from my mobile I guess, as I usually have it with me ... hopefully on a daily basis ... *grins* ... so stay tuned if you like ;-)

and before I forget ... tomorrow ... or rather today ;-P ... ok ...
this Friday , 1-5pm, at the C.O.R.

there will be another DJ battle ... very special this time ... 4-5 DJ's as far as I know:
Oz, Maxxius, lemoning, HellBone (and maybe Tyn) ...each with his own host ...
playing themed songs to challenge audience and the other DJs as well ...
I hope you can stop by to support DJ HellBone and me ... ;-P
I'm sure it will be FUN

Wednesday, November 4, 2009

For a very dear friend ...

i feel like a tired king of the ancient times,
waiting on his throne,
waiting for traitors to end his life and stole the ashes of his kingdome


Sorry, my king, I got no precious wine to offer,
but some fresh spring water to enliven your senses ...
... rest your head in my lap for a moment ...
... and regain the strength to fight for your kingdom ...

Saturday, October 31, 2009

Ch Ch Ch Changes ...

... even my pea brain is capable of revising plans ...
So I knocked on Tempest's door again and asked if could pull out from pull-out ...
and yep ... she agreed ... phew ... ;-P
so my event spots will be set on 'temp filling' for a while and I'll still do them when there's no cover ...
giving up my home/mainstore and the shop at Sanct was inevitable ...
but for hosting a bit of a break should do as well ... I'd miss it too much on the long run ...

One thing I'll definately miss is Drake dj-ing my Friday midnights/ Saturday mornings ... it was his last time today ... he's too busy now with managing ... and it always meant quite a late night for him ...
So I gotta visit some of his other shifts to hear that smexy voice again ...
wonder who will be my next new reg midnight DJ ...

Drake ... here linedancing with Kinu and Tempest

looks like I gotta do some updating in my profile pics ... lol
how about this pic of DJ Hellbone ... *grins*

it was quite a nice Halloween Party at the C.O.R. yesterday ...
though I look rather like vanilla pudding with strawberry topping than a headless ghost ...
and I wonder what my french LoonAtic is doing there ... *grins*


oh ... and while I was looking for a texture for my HAIRBAND-Party tomorrow ...
I found this Hairband-post ... worth sharing for a good laugh ;-P
maybe I should try to get one of those hairbands ... I wouldn't mind ... *grins*

I think I already had this song once in my posts ... but as most Deezer links don't work anymore ...
Enjoy it again ;-) ... and look at that awesome woman on the bass , Gail Ann Dorsey ... wow ... wish that was me playing like her ...

Thursday, October 29, 2009

My very own 3rd Life ...

There are those days when RL and/or SL just suck ...
I had them again over the last weeks ...
and I often wished to leave... to where-ever
... a 3rd life would come in handy ... ;-P
and guess what ...
I got one ...
I just realised that ... and I got it almost since I got a 1st Life (does it make that the real 2nd Life then?) ...
I got the client always with me ...
no need to make an account ... no passwords ... no TOS or rules ... no sliders, radars, lists, tags, nc, spam, griefers ... it works unplugged and without the web ... lol

It's those precious moments when thoughts start to wander without control ...
the creative blinks ... time of ideas and hopes ... somewhere between wake and sleep ... duty and spare time ... sense and nonsense ...
sometimes seconds ... minutes ... even hours ...

Too bad that the interface to my other lifes is quite poorly developed ...
maybe I should start bug-fixing this interface ...
like beginning with this pic ... scribbled when my bad mood made me go into my 3rd Life for some relief ... and waiting to be turned into a better drawing ...
a chance to find my way back to my RL-drawing skills ... long neglected ...





















I just love DAY-DREAMING ...
maybe because it's one of the few things I'm pretty good at ... ;-P

Wednesday, October 28, 2009

... just the sausage got 2

Maria sagt (22:33): I don't find a headline for my post ... lol
Maria sagt (22:34): I got an empty head ...
Dom Dom sagt (22:34): what's your post about
Maria sagt (22:35):
about removing my stuff from my shop in Sanct ...
Dom Dom sagt (22:35):
everything had an end
Maria sagt (22:36): just the sausage got 2

now you learned today how I get my headlines ... ;-P

so I cleared my shop at Sanctuary Rock Mall today ...


gave me a bit of a melancholy moment ...
but you never know what the future brings ...

a big thanx to Cats, Erika and Imdy ... *big hugs*
you're right ... sometimes changes are inevitable ...
I just wished I had more influence on those changes ...
but I already feel better ...
(phew ... I got over another part of midlife crisis ... yeah)
sooooo ... I feel like torturing you today ... like usually only the DJs do during voting time ... 'big fat grin*
ENJOY ... and no premature stopping it ...

Sunday, October 25, 2009

made up my mind ...

I had it on my mind for quite a while now ...
and the circumstances just made me do it now ...
I quit my job as a regular host at Sanct ...
so the next weekend will be my last regular one ...
(Ty to Tempest for keeping me as a floater ... so you might see my tiny ass now and then at the club)
I also close my shop at the Sanctuary Mall on wednesday ...
and I give up my mainstore and home at Volkov in a bit more than a week ...
not an easy thing to do ... got no choice tho ...

I'm tired of struggeling ...

I could give all the explanations that are going thru my head ...
but I'm tired of complaining too ...

I'm not leaving SL ... I'm still at the C.O.R. ... at least for a while ...

and I'll find a way back to enjoying it ... sooner or later ...

I'm no fan of Rammstein ... but somehow the lyrics of this song say it all



Saturday, October 24, 2009

Bad and Good?

If I had written this post in the morning after my SR-shift as I had intended ...
it would have been a 'bad'/'good'-list ... weighing way more heavy on the 'bad' side ...
but I didn't ... due to a really bad mood caused by my da
mn ear-infection and the sad feeling, when I realised that I can pay next week's rent for either my mainstore or the Sanct shop only ...
Hard decision still to be made within the next 3 days ...
But after some boring housework and an afternoon spent talking to my french LoonAtic (mostly about something completly different from my SL-stuff)















/me grins ... I just love this pic ... sorry Dom ;-P

... my mood calmed ...

and you get the good side only ;-) ...

First I wanna thank DJ Brent for staying the first part of my midnight event though he was dead tired ... and DJ Erika for covering the second part ... those 2 really ROCK !!!
... and ty to my fav drummerboy ... he should become my next 'pixassistant' ...
now that I became a bit lazy with taking pix ...
credits for this pic belong to Dylon ;-)
it was fun having a nekkie event after quite a while ... and another one coming tomorrow with Sensational Skin ...

must be fun for all the male Emerald-users ... lol
I thought about trying Emerald ... but I dislike too much of it ...
I don't need radars or checking who is looking at what or whom ... nor bouncing boobs ...


[2009/10/24 0:59] Mayala Loon shouts: hehe ... f emerald ... got not enough breast to bounce anyway ... lol
...

[2009/10/24 1:00] Alec Writer: looks close at Myala!!
...
[2009/10/24 1:00] Mayala Loon grins @ Alec
...
[2009/10/24 1:00] Alec Writer: lol, Mayala, yas do too bounce!!!
...
[2009/10/24 1:02] Mayala Loon shouts: damn it ... lol ... but I guess the nipples then don't ... *grins*
...

[2009/10/24 1:02] Alvena Weezles: barely i see a nipple :P
[2009/10/24 1:02] Mia Octavia: and damn those boobs r bouncy girl!
[2009/10/24 1:02] Alec Writer: Hoooo!
[2009/10/24 1:02] Pussywillow Magic: HaHaHaHaHahahaha :)))
[2009/10/24 1:02] Mayala Loon shouts: I won't uses emerald ... as long as there's no male counterpart that I can let bounce ... !!!!
[2009/10/24 1:03] Mia Octavia: lmfaooo loony
[2009/10/24 1:03] Morgan Pookes: ROFL
...
[2009/10/24 1:03] Cats Kornfeld: eew bouncing bellies???

...
[2009/10/24 1:03] Mia Octavia: ywah i want them to wiggle like the rl ones do
[2009/10/24 1:03] Flux Afterthought: they don't make flabby shapes as of yet
...
[2009/10/24 1:03] Dylon Revnik: ouch bouncing blue balls :\
[2009/10/24 1:04] Alec Writer: Blue ball, a town in PA?
[2009/10/24 1:04] Mayala Loon shouts: hehe ... I think the bellies already bounce ... but they don't dare to show them ... lol
...
[2009/10/24 1:04] Mascara Fhang: i've seen a few flabby shapes

Hey ... and I got good news too ;-)))
Looks like I got a new regular DJ for my Friday 1-3pm shift at the C.O.R.
DJ HellBone Barbosa ... hehe ... a dutchman again ;-P

I already made him my C.O.R. Dj of the month ;-) ... and I'm looking forward to some cool parties with awesome tunes ...
We already had some fun ... and I did a tiny SlideShow ;-))
Enjoy
btw. ... you gotta be patient with me tomorrow ... Europeans switch to winter time already tonight ... US doesn't ... that means I gotta get up at 5:00am instead of 6:am on my sunday morning ... I might be a bit ... grumpy ...

Saturday, October 17, 2009

one of these days again ...

... or rather one of these weekends ... I seem to have them more and more lately ...
it already started yesterday, when I wasn't able to concentrate on my shift at the C.O.R. ... with some RL-problems I had to face ... including an ignated terribly aching ear ...
I'm glad that my DJ HellBone was patient with me and Maxxius offered me to get a cover for me ... big thanx here to Noa for jumping in and to the other nice staff at the C.O.R. ;-)

Today didn't start well either ... when hubby's alarm accidently went off at 6.00 ... on the only morning of the week were I can sleep till almost 8.00 ...
and he kept pressing the stupid Snooze button ...
well, at least that way I could stop by at Mia's birthday party ... ;-))

At Sanct ... Drake with his cool tunes and smexy voice kept my mood from dropping deeper ...
I had a few talks that distracted me a bit, even one of a rather strange kind ...
and later darn RL work kept my weekend from being a real and enjoyable weekend ...

good to have a friend to get me out of that mood a bit ...bad, that he got in that mood right now and I can't be a real help ;-(
Anyway ... here are some pics from SR this morning ...

btw. ... I've never talked to Nadou, but for me she's one of the most beautiful AVs I've seen in SL ... and always a very nice patron ;-)))
I hope Mightymouse didn't wake up with a hangover ... *grins*
...
ty to Ryan for this cool and funny dedication :


Now I wonder if I should keep the PINK part of my AnimalPrint outfit for tomorrow, choose another colour or change it back to white ...

erm ... somehow I look edged ... maybe because I'm kinda edgy these days ... lol

Friday, October 16, 2009

One year .... and some tiny few min ... ;-)))



hehe ... happy B-day, my dear blog ...
a friend thru ups and downs ...
SL & RL, sense & nonsense, pics, slideshows, music (damn deezer for killing a lot of the links ... lol),video (yeah , I know ... still a lot to learn) and what else to come ...
looking forward to the next year to come ;-)))

Tuesday, October 13, 2009

Bon anniversaire, Dom ;-*

I wish you less 'n' , 'nm' and no more Murphy-love






and no tanker in your birthday cake this year ...








baisers et un gros câlin pour vous
;-* ;-* ;-*

Discover

Monday, October 5, 2009

Sport ist Mord ... ;-)

Yeah ... I made it over the finish line ...
but I spent most of sunday afternoon on the couch, fighting another big headache ...





















32:07 min ...
at least that was faster than the the run in June (33:29)
and when I look at my results of the other 5 cookie-runs:
2004...37:50 , 2005...35:31 , 2006...33:49 , 2007...27:42 , 2008...29:46
well ... I guess I should stop being lazy ... and eat less chocolate ...
a pledge for next year's run ... *grins*

Again my ipod was a great help ...
Big TY to Dom and Cats for their suggestions ;-)


Saturday, October 3, 2009

... more video ...

Ok ... thanx to Drake's tip I tried another recording soft ... and it's better now ... but still a lot to learn ... at least I found out about cropping ;-P
Enjoy Sanct's new hobby ... LINE-DANCING ...



Tonight is the demolition party at the Wild Zone mall ...
and the grand opening of the new rebuilt C.O.R. ...
I gotta watch out not to party too much with the run coming up tomorrow ...
tho ... that would be a nice excuse ... *grins*

Tuesday, September 29, 2009

Oh Bugger ...

I applied for the 5km-cookie-run in our town this Sunday ...
like I do every year ...
So I did a lil jogg today ... and ...
BUGGER ... it was soooo tough ...
maybe I should do the 1km kiddie-run with my son instead ...
guess I was too lazy in the past ...
I put on some weight over the last weeks ...
spent too many hours sitting in front of a stupid screen ...
mostly for RL work ... but of course for some gimp, movie and msn fun too ;-P
I wanted to do the run in about 30min ... now I can be happy to get over the finish line ... lol
Friday I'll have another and last training jogg ...
and on Sunday, right after my shift at Sanct and a tiny breakfast, I'll jump into my sneakers and ....
well, I'll tell you Sunday ... lol
Now I'm wondering what sound to put on my ipod to keep me running ...
if I choose Avenged Sevenfold, as I did 2 years ago and which was great then, it will prolly cause a heart attack this time ...
Type O Negative isn't exactly good for running,
Rose, Aldebert and the other french stuff I like is better for the after run relaxing ... lol
maybe some WASP, Slayer or Anthrax ;-) ... NIN or Bowie?
Any suggestions?

Sunday, September 27, 2009

Who watches The Watchmen ... ?

... I did ... today ... 3 hours ... *grins* ... the uncut version ...
and I loved it ... it made it on my fav list ...
joining 'The 5th Element' and 'Two Hands' ... ;-)

oh ... and I did my first mini machinima ... lol
ok ... it's a terrible quality ... I still got to find a better recording soft ...
and I need to find out about clipping and cropping ...
but I'm working on it ...
btw ... the audio-comment was done by my daughter while I was away shopping ...
you cannot leave her alone in a room with either a cam or a mic ... lol
so I added only a lil info in between ...



Tuesday, September 22, 2009

Ty to the unknown ...

I don't know who or what it is ... that seems to somehow like me staying at Sanct ...
But I really appreciate it ... so a big TY ...
And as I've decided to keep my store at Sanct as long as possible
I started a SummersEnd-Sale to celebrate that ;-)))

mmmmhhh and I always like to sit in my chair after work is done ;-))

Saturday, September 19, 2009

What about a slow dance ... ?

I'm right in the mood for that ... lol ...
tho I'm a really bad RL-dancer ...
anyway ... that's one of the good things in SL ...
dancing is soooo easy ... *grins* ...
too bad that I decided not to get into trouble anymore ...
so I only couple dance with Max the few times he is online ...
ok ... and with Merf at really rare times ...
well, while hosting you're supposed not to coupledance anyway ...
and I don't get asked for a dance anymore ... actually ... lol

So, sorry folks ... you gotta get another beautiful Rose song today ...
and have me dreaming of the nice times of slow dancing ...
(I even might take a chance if I should ever get it again ... trouble or not ... *grins*)



oh ... and here are some pics from 2 events ( I get a bit lazy with my cam ... lol)